loading...
همه چیز درهم
ربانی بازدید : 134 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)
عارف: از اصلاح‌طلبان تقاضا دارم وارد مسئله ردصلاحيت‌ها نشوند؛ آماده ردصلاحيت ناعادلانه حتي يک نفر هم نيستيم/ مهمترين مشکل کشور تداوم فضاي امنيتي دولت گذشته در برخي بخش‌هاست

خلاصه اي از مطلب :

محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ديدار با جمعي از فعالان رسانه‌اي در مطبوعات، خبرگزاري‎ها و سايت‌هاي خبري به مناسبت روز خبرنگار تأکيد کرد: مهمترين مشکلي که کشور با آن روبه‌رو است، ادامه يافتن فضاي بعضا امنيتي در برخي از بخش‌هاست که کشور تا پيش از انتخابات سال 92 با آن رو‌به‌رو بود.


ادامه اين مطلب : عارف: از اصلاح‌طلبان تقاضا دارم وارد مسئله ردصلاحيت‌ها نشوند؛ آماده ردصلاحيت ناعادلانه حتي يک نفر هم نيستيم/ مهمترين مشکل کشور تداوم فضاي امنيتي دولت گذشته در برخي بخش‌هاست


13 results
  1. عارف: از اصلاح طلبان مي خواهم وارد مسائل ردصلاحيت نشوند

    www.sardabir.com/websearch/52717.html

    عارف: از اصلاح طلبان مي ... رابطه با مسئله ردصلاحيت‌ها در ... تقاضا دارم وارد ...

  2. توصيه متفاوت عارف به اصلاح طلبان

    www.donya-e-eqtesad.com/news/910244

    توصيه متفاوت عارف به اصلاح طلبان; ... تقاضا دارم وارد مسائلي همچون ردصلاحيت نشوند ...

  3. آخرين تاکتيک انتخاباتي اصلاح طلبان از زبان خاتمي/ پاسخ ...

    www.tabnak.ir/fa/news/522892/آخرين-تاکتيک...1 day ago

    ... تقاضا دارم وارد مسائلي همچون ردصلاحيت نشوند ... جمعي از اصلاح‌طلبان ...

  4. رمزگشايي يک نماينده از نقشه رييس مجلس

    ara-news.ir/Pages/News-7280.aspx

    ... مسئله ردصلاحيت‌ها در انتخابات مجلس اظهار داشت: من از دوستان اصلاح‌طلبم تقاضا دارم وارد ...

  5. آخرين تاکتيک انتخاباتي اصلاح طلبان از زبان خاتمي/ پاسخ ...

    tabnakalborz.ir/fa/news/74059/آخرين-تاکتيک-انتخاب?...

    ... مسئله ردصلاحيت‌ها در انتخابات مجلس اظهار داشت: من از دوستان اصلاح‌طلبم تقاضا دارم وارد ...

  6. ايلام3 - انتخابات در حوزه جنوبي

    www.ilam3.blogfa.com/cat-13.aspx

    ... بزرگوار تقاضا دارم ... ششم از آن اصلاح‌طلبان ... اصلي اصلاح‌طلبان يعني عارف ...

  7. خواندني سياسي و حوادث ورزشي اس ام اس

    siasim.blogfa.com/8611.aspx

    تقاضا دارم ... از نامزدهاي اصلاح طلبان را ... است وارد قدرت نشوند و از ...

  8. خواندني سياسي و حوادث ورزشي اس ام اس

    siasim.blogfa.com/8612.aspx

    از طيف اصلاح‌طلبان ... دام آنها وارد نمي شويم. از ... كه از وضعيت آماده‌سازي ...

  9. خبرگزاري رسمي شهر حصارخروان(حصارنا) - ويژه

    hasarwebloger.blogfa.com/tag/ويژه

    ... عارف از سوي اصلاح‌طلبان شد ... وارد صحنه شده خود يکي از ... از اصلاح‌طلبان با ...

  10. تاثير انتخابات رياست جمهوري و رئيس جهمور آينده بر بورس ...

    forums.boursy.com/archive/index.php/t-2046-p-6.html

    ... (هر چند ناخواسته اما از روي ناداني و آرمانگرايي افراطي ... و چگونه مي توان به بورکس وارد ...

  11. نوشته هاي جلال

    neveshtehayejalal.blogfa.com/9203.aspx

    استقبال مردم از اصلاح‌طلبان ... عارف، نامزد اصلاح طلبان که ... راه دارم و از ديگر ...

  12. نگاه

    negahma.blogfa.com/8611.aspx

    ... ايران از وارد ‌آمدن ... پرشورتر از آن ، همواره آماده اداي ... نابخشودني دارم( از ...

  13. بهمن 1386 - اخبار لرستان

    lornewsagency.blogfa.com/8611.aspx

    ... ردصلاحيت‌ها ... دست نا اهلان که از ... سرشناسي از اردوگاه اصلاح‌طلبان براي ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1771
  4. کل نظرات : 1
  5. افراد آنلاین : 72
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 365
  8. آی پی دیروز : 101
  9. بازدید امروز : 692
  10. باردید دیروز : 2,078
  11. گوگل امروز : 5
  12. گوگل دیروز : 14
  13. بازدید هفته : 5,004
  14. بازدید ماه : 5,004
  15. بازدید سال : 81,187
  16. بازدید کلی : 1,028,831